Susa Web Tools
سی سال قبل درچنین روزی..
ミ★ミعاشقانه ترین حرف ها...واسه دل خودمミ★ミ

امروز دلم اونقد شکست که دیگه دلی واسم نمونده ...

 سلام دوستان عزیزم

این مطلب کپی شده از صفحه : http://www.miyanali.com/sanam666/77

 


 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 

قلم را به آسانی در دست میگیرم اما باقلم سخت کنار می آیم،چه بگویم وچگونه بگویم...

سلام برمادر پهلوشکسته،که چه خوب گفته اندایام فاطمیه آغازگر کربلاست..

سلام برمردی که چهارگوشه قلبش شکسته است..

سلام برمقام والای شهیدان...

وسلام بر قاصدک راست قامت عموی بزرگوارم...:-o


جدال باقلم بزرگترین ولذت بخش ترین دلخوشی زندگی من است

قلم دردست گرفتم تاازشهید بنویسم که قلم فریادزد شهیدان نانوشته خواندنی هستن..

عموجون چه روزهاکه به یادتوبادرختان دردودل کردم،پدر گرامی آنقدرمنتظرت بودکه همه

پنجره هااورا میشناختن

کاش آن روزها بودم تابا اشکهایم غبارازپوتین هایت میشستم وتمام بغض هایم راآبی میکردم تاپیکر پاکت را زود بیارن تا پدرت چشم انتظار ازدنیا نرود،

عموجون خط مقدم تومادرت بود که سالهاچشمانش به در بود...

عموجون چه رازی بین تو وخدابود که خونش رابه بهایش دادی شرمنده ام بنویسم خونت را فرش راهی ساخته ایم...

شرمنده ام بگویم روزهای ساده وپاک گذشته رابه گوربرده ایم واکنون به سوگ صداقت نشسته ایم

خوش به حالت که زندگیت رادرکوله پشتی ات معنی کردی

عموجون درتمام دلتنگی هایم تورا فراموش نمیکنم

من نبودم که تورفتی حیف...اما یادم دادی حسینی زندگی کنم ومهدوی قیام کنم بی آنکه خسته بشم..

حیف است خلوت ساده من به هم بخورد دلم میخواهد امشب هیچ درختی نباشد دریایی نباشدمن باشم وقلم وتو و چتری که فرشته هابرایمان ساخته اند..

من نبودم شوق رفتنت را ببینم اما اعتراف میکنم نگاه تو ازپشت قاب عکست حرف هایی دارد که درهیچ کتابی نمیگنجد

عموجون خیلی دلم گرفته ازخیلی ها،وقتی پاکی درحرف خلاصه می شودوصداقت دریک کلمه..

خدایاشکرت آن چنان شکری که لایق آنی،

وقتی رفتی نبودم اماذهن پینه بسته ام هیچ گاه آن روزها رافراموش نمی کند،روزی که تورو آوردن عطر توآسمان شهرم راپر کرده بود،وقتی پیکرت را درپرچم سه رنگ کشورم آوردن باهمین قلم بر روی پرچم جمله خودت رانوشتم :

بی عشق خمینی نتوان عاشق مهدی شد

سالروز پرپر شدن شهیدصیادشیرازی،سید مرتضی آوینی،و عموی بزرگوارم تسلیت باد. . .



نظرات شما عزیزان:

یه دوست
ساعت15:04---21 فروردين 1391
تبریک و آرزوی موفقیت برای داداش گلم
شادی روح شهداء صلوات محمدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:,ساعت 14:35 توسط مهدی| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت




كد موسيقي براي وبلاگ